keskiviikko 22. elokuuta 2012

life is goood!

kristal-rahaa palaa ft. uniikki
Tänään mulla on ollu pirun hyvä päivä! nukuin pitkään, mutten kumminkaan niin pitkään että koko päivä olisi mennyt pilalle! aikaseksikin oon saanut vaikka ja mitä, mm. oon siivonnu ja tiskannu mun tiskit mitkä piilotin viimeviikon torstaina kaappiin (:::::D), koska meidän kämppään tuli siivoustarkastaja.. ja sitte muutenki oon ylipirtee, tänään on viimenen päivä sairaslomaa eli huomenna koulu taas kutsuu :) ! mun on pakko hehkuttaa teille mun i-ha-naa uutta villatakkia minkä ostin eilen..

ihanan lämmin ja rento, helppo yhdistellä erilaisten paitojen kanssa.

haluan tehdä mun hiuksille jotain uutta, en välttämättä halua mallia muuttaa mutta uusi väri olisi kotiinpäin!  Eli haluaisin sellaisen värjäyksen jossa hiukset vaalenevat latvaa kohti asteittain, en kuitenkaa ihan merkittävää sävyeroa niihin halua.

nää olis aika makosat. äitii.

ei mulla muuta, hyvää loppupäivää kaikille :)!







2 kommenttia: