tiistai 9. lokakuuta 2012

vähän kuulumisia


Hiljasta on. kyllä. Mulla ei oo ollu sitte minkäänlaista inspiraatioo, että olisin kirjottanu tänne jotain. Jos nyt ihan totta puhutaan, en oikeestaan tiä nytkää mitä kirjottaisin. mutta yritetään !!
En oo sisäistäny vielä sitä asiaa, että opiskelen ittelleni jo ammattia! tuntuu että justiin mä pääsin yläasteelle ja olin tosi kova tyttö, tiättekö niinku vittusaatanaperkelejumalauta, noin kova tyttö mä olin :) mutta asiasta toiseen, mähän oon puhunu teille täällä blogissakin että haluaisin lyhyemmät hiukset.. no, sain tässä yhtenä iltana päähänpistoksen että nyt leikkaan lyhyeksi, ja niin tein! enkä kadu yhtään! aivan ihanaa vaihtelua.

jee
Ainiin, mun sisko teki mulle rustoon korun lauantaina edelleen päähänpistoksen seurauksena. voin kertoo teille, että olin ihan tosiski paskahalvauksen partaalla ku kuulin kaikki ne rusahdukset mun korvas mitä siitä tuli ku se laitto sen lävistyneulan siitä läpitte, jos totta puhutaan, puristin mun silmiä niin tiukasti kiinni että ripset sojotti taivasta kohden :)

tossa se on!

aion kirjotta teille huomenna, koska tein valmiiksi ihanan asun minkä voisin ottaa käyttöön ihan koska vaan! nyt mua kumminki pikkuhiljaa alkaa väsyttään ja kouluun pitäs aamulla herätä virkeänä :) joten, hyvää yötä!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti