keskiviikko 10. lokakuuta 2012

asua

Untitled #1


tässä tää asukollaasi mistä teille eilen jo puhuinki. voisin ottaa tän asun käyttöön vaikka heti! tää on jollaki tapaa aika rento, mutta kumminki hienostunu. Oon jo kauemmin haaveillu nilkkureita ittelleni missä on korko ja nyt löysin täydelliset nilkkurit! nimenomaan niiden on oltava mustat, että ne sopii sitten kaikenlaisien housujen kanssa. Tykkään enemmän myös paljon näyttävimmistä koruista mitä ennen, massiivisimmista. En oo edelleenkään lämmenny kultasille koruille, ehkä se johtuu osittain siitä että oon niin ruskee kesät ja talvet että ei se oikein sovi edes mun ihonväriin :) mulla on kamala himo saada hajuvesiä ja paljon! tällä hetkellä en omista ainuttakaan, oon huomannu ittessäni sen että tykkään enemmän vähän voimakkaimmista tuoksuista, joskus aikoinaan kaikkien tuoksujen piti olla just kamalan raikkaita ja kesäsiä. Jälkeenpäin ku oon miettiny niin ne on ollu myös aika tunkkasia, mutta se oli silloin :)

nyt taidan mennä suihkuun ja sen jälkeen juoda kupin kaakaoo! heippa (-:

5 kommenttia:

  1. Vitsi haluisin kokeilla tollasta asukokonaisuutta päällä, ihana! Noi kengät varsinkin haluisin itselleni :)

    http://www.ellataimi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. juu elikkä helvetin hyvä blogi, odotan jo innoissani seuraavaa blogausta. toivoisin videopostausta luokkatovereistasi, varsinkin siitä komeasta -96 pojasta nurmosta. ;))))
    <3: anonyymi fani

    VastaaPoista