perjantai 30. marraskuuta 2012

naked truth


kai sitte mäki ku muutkin! eli meitä naisia on haastettu julkasemaan omaan blogiin kuvan itsestään ilman meikkiä, ilman minkäänlaista kuvanmuokkausta ja tässä mä nyt sitten oon, juuri suihkusta tulleena ja naama rasvattuna! mulla on noi ripset mitkä oon itte laittanu ja ne pysyy yllättävän hyvin! ilman niitä näyttäsin paljo kamalemmalta :D ennen mun naamassa oli kamalasti epäpuhtauksia, enkä ollu yhtään tyytyväinen tai tuntenut oloani kauniiksi vaikka meikkiä olisi ollu kilokaupalla! sitten löysin mun pelastajan, dalacin (i love you!!) joka teki mun ihon hyväksi, mulla on myös aina ollu kamalan rasvanen iho, mutta omasta mielestä toi on myös vähentäny ihon rasvaisuutta. suosittelen!! 


6 kommenttia:

  1. Ootpa kaunis ilman meikkiä!! :) Mullaki on ollu noita samoja ripsiä, pysynyt todella hyvin mutta huono puoli se kun ne ottaa pois, niin omia ripsiä ei ole jäljellä melkein yhtään. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos jenni! :) joo totta! ja sitte omat ripset näyttää järkyttävän lyhkäsiltä :D

      Poista
  2. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD kiva saunatakki

    VastaaPoista