lauantai 29. joulukuuta 2012

uusivuosi 2013 here we come!

Untitled #4


heippa!


eikö sitä niin sanota että illan virkku on aamun torkku, mun kohdalla tää pitää todellakin totta! nyt sillä ei onneksi oo niin väliä kun on loma, mutta munki ankea arki alkaa jo 2.1 ! mun loma on ollu aika rauhallinen, kerään voimia uuteenvuoteen ;) lomalta meen suoraan 6viikon työharjottelujaksolle, repikää siitä huumoria! 
sain yhtäkkiä inspiraation koota teille mun uudenvuoden asua, maanantaina meen iskän kans seinäjoelle kaupoille ja sieltä pitäs metsästää vielä viininpunanen toppi ja musta jakku, muuten mulla onki loput :) alkulomasta sain hommattua itselleni mustat ''ratsastussaappaat'',  aikalailla samanlaiset ku tossa kuvassa :) oon korvianimyöten rakastunu viininpunaseen väriin!! 
nyt taidan hetken olla vielä koneella ja sitte nukkumaan! öitä ihanat<3

p.s mitä mieltä ootte asusta:)?

1 kommentti: